donderdag 13 november 2014

donderdagse dekenupdate




De deken is op lengte dat wil zeggen 1 meter 80 lang.
Ik heb uitgerekend dat hij met de rand erbij dan 2 meter gaat worden.
Maar ja tellen is niet mijn sterkste kan met haken :)
ik ben benieuwd.





Deze week erg druk geweest met het wegstoppen van alle draadjes.
Ik weet nu dat je dat beter af en toe kan bijhouden dan alles in 1 keer.
 Ondertussen luisterde ik naar het luisterboek over Kanjerguusje.
De vader beschrijft het leven met een kind met kanker.
erg indrukwekkend.
( Eerder al breeduit in de media geweest ik weet het.)

fijne donderdag,
groetjes Kronova

2 opmerkingen:

Annette zei

Wat is hij al groot!!
Ziet er super leuk uit!!!

Unknown zei

Wat mooi! Ik loop nog klein beetje achter op jou, en heb ook nog een boel draadjes weg te werken. Niet mijn favorietste onderdeel van het haakproces :-) Ik haak wel altijd het eindje van de vorige mee met nieuwe kleur, is het weefwerk toch al gehalveerd.