vrijdag 5 september 2014

we pakken de draad weer op.

Nu iedereen weer deze week weer is begonnen op school of werk 
is het hoog tijd om de draad van het haken ook weer op te pakken.

ik geef jullie een update van de (trieste) stand van zaken van de Cal-deken 
als motievatie voor mezelf.
De deken is nu nog maar 47 cm lang.  
Ik heb een heel stuk uitgehaald 
omdat het niet mooi was
 en ik ook niet uitkwam met het aantal steken. 
Toer 44 is nu bij mij aan de beurt.
 Terwijl de Cal deze week (week 36) 
al aan toer 113 begint. 
SLIK.



De Pipdeken dan?

Deze deken uit het boek Haken en Kleur haakt een heel stuk makkelijker dan de Cal deken.
Hij/Zij is nu op een kwart (45cm)


En dan ligt er nog een verzoeknummer van een meisje van 5
Die voor haar verjaardag een sjaal voor de wind (lees winter) wil
Rose alstublieft :)
en voor mijn zusje ook 1.
Ik nam al rose mee bij Zeeman maar na een paar centimeter haakte ik al af
net Schuurpapier.
bah 

Ik moet duidelijk nog een beetje in de Flow komen.

wordt vervolgd.

Fijn weekend allemaal.

1 opmerking:

Annette zei

Ze zijn allebei prachovan kleur. Succes komt vast goed. Meer hebben moeite met opstarten. Ik ook. Lol. Komt niets uit mijn handen