vrijdag 3 januari 2014

start streepjesdeken haken

En we gaan van start!
nou ja geen vliegende start voor mij. 
Toen ik op oudjaarsdag besloot mee te doen waren de meeste kleuren
 al uitverkocht van het stylecraft garen wat ik graag wil gebruiken.
Waarschijnlijk half januari weer leverbaar vermeld de site.
Jammer dan maar richting de plaatselijke hobbywinkel.

Maar ook daar vond ik geen acryl. 
Nou ja ik kreeg nog geen vier kleuren gecombineerd voor de sjaal 
die ik nu maar eerst ga haken ( kadootje op verzoek)
In iedergeval niets te koop voor de deken.
Ik heb inmiddels al wat kleurtjes in mijn hoofd;
 iets met grijs,rose en blauw.

Gisteren dacht ik nog dat ik geduldig ging wachten tot de webwinkel weer kon leveren.
Maar vandaag vond ik toch dat ik best wel al wat kon oefenen met het drop paris katoen
 wat ik een maandje of terug besteld had om kussens te haken.
Plan B dus, want zeg nou zelf niets is leuker
 dan gelijk te starten met de overig deelnemers.

Plan B bestaat nu uit 192+2 lossen in donker grijs (24) 
En daarop een toer halve stokjes.
en een toer stokjes  in lichtrose ( 57)

Alles volgens het Partroon van Tertia en Jolanda dat je HIER kunt vinden.
Op het blog van Tertia zie je trouwens rechts een hele lijst
 met blogjes die mee doen met deze Cal.

1 opmerking:

Terray zei

Leuk dat je mee gaat doen. Ik heb je aan mijn leeslijstje toegevoegd.
Veel plezier met haken

Groetjes
tertia