vrijdag 20 september 2013

stress weghaken

Afgelopen weekend ging ik met manlief een weekendje varen.
Het leek me wel fijn een haakwerkje mee te nemen.
Ik zocht een eenvoudig patroontje voor *wat een verassing* een sjaal.
Google kwam  met het patroon van tussen HAAKjes  op de proppen.
Helemaal goed! Snel voor afvaart nog wat wol gekocht en het weekend  kon beginnen.
Ik zag het helemaal zitten, want al dat haken werkt zo lekker ontspannend.

Nou die ontspanning bleek ik later zeer goed te kunnen gebruiken.
Bleek het toch vrijdag de 13e te zijn.
Tijdens het varen op de Westerschelde gebeurde wat je bijna niet voor mogelijk houd.
Eerst viel de ene moter van de boot uit. Geen paniek we hebben twee motoren.
Nog geen vijf minuten later een grote knal en toen deed ook de tweede het niet meer.
Tja en daar drijf je dan midden in het vaarwater  op de Westerschelde waar ook hele grote zeeschepen paseren.







Geluk bij pech een vriendelijke binnenvaartschipper sleepte ons naar de veiligheid.
Kortom ik had heel wat stress weg te haken dat weekend.
Nou ja was de sjaal lekker snel af!.



1 opmerking:

sillie zei

whaa wat ene toestanden op vrijdag de 13 de!