zaterdag 31 december 2011

2011

traditie getrouw kijk ik op oudjaarsdag terug op het creatieve jaar!


voor ons gezin was het wederom niet zo'n makkelijk jaar`


en daardoor was ik ook minder creatief


en viel ik met deze week zag ik zelfs een poos stil.


Maar het zal julie niet ontgaan zijn dat ik dit jaar


heb leren haken met de lesen van By MiekK!
Inmiddels zijn er drie sjaals en een telefoonhoesje ontstaan.


En een volgende sjaal is al in "bestelling".




Kleding werd er dit jaar niet veel gemaakt.





Maar die paar dingen die ontstonden werden wel met veel plezier gedragen.



Voor Use what you have was het een goed jaar omdat er geen stof is gekocht dit jaar!


Er ligt nog genoeg in de kast om ook in 2012


vrolijk verder te gaan met uwyh en de twee jaar vol te maken.


Ik wens julie allemaal een mooie jaarwisseling toe en vooral een creatief 2012!


groetjes kronova

2 opmerkingen:

Juffrouw Tuttebel zei

Hierbij wens ik jullie een fijne jaarwisseling en een heel fijn, gelukkig en bovenal gezond 2012,
dat het beter mag worden voor jullie dan 2010 en 2011.

Groetjes Arjanne

Jolanda zei

2012 wordt jouw jaar!