dinsdag 22 november 2011

haakpakket give away by MiekK

Tja nu het haakvirus mij gegrepen heeft snap je dat ik daarbij moet zijn.

Nog leuker is dat volgers van de haakcursus twee keer mee mogen doen.






Zo'n prachtige etui voor je haaknaalden,





10 prachtige kleuren haakkatoen,


maar er is nog meer.....Ga zelf maar eens kijken:


http://bymiek.blogspot.com/2011/11/voor-alle-beginnende-haaksters.html



groetjes Kronova


ben me er van bewust dat het de laatste tijd vaak over by Miekk gaat maar ik ben ook zo enthousiast over haar haaklessen en de dingen die ze maakt :)

4 opmerkingen:

ByMiekK &Sew zei

Lief! :-)

Gill zei

I'm a new follower and new to crochet too!

merula zei

ik had op je advies ook al even bij haar gekeken, erg leuk inderdaad. Maar ik moet echt even streng zijn voor mezelf en eerst even al die andere loslopende projecten afmaken!!! AAARGH.....

Annette zei

Wat handig zo'n opberg mapje... moet ik ook eens maken... ik raak continu me haakpennen kwijt..lol