zaterdag 26 februari 2011

Uwyh




Hebben jullie mijn ticker gezien?



Vandaag precies 12 maanden non-stop-100% UWYH.



In augustus 2008 ben ik begonnen met uwyh. Sindsdien heb ik twee lappen stof gekocht voor een feestyola en voor het vest van mijn dochter.



Een van mijn doelen was dat alle stof weer in de kast zou passen.



Dat doel had ik een poos geleden al gehaald.






En nu?



Ik denk dat ik nu de regels wat ga aanpassen maar daarover ga ik nog eens hard nadenken want als ik nu weer vanalles ga kopen puilt de kast binnen de korste keren weer uit.
groetjes Kronova


3 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Super zeg!! Zo lang niets gekocht, wauw.... Ik doe het een beetje samsam... Privé gebruik ik al een hele tijd wat ik in de kast heb liggen. En voor de winkel zoveel mogelijk wat ik vanaf de start van de winkel heb gekocht, maar soms wil mijn hoofd niet crea zijn met wat er is, dan heb ik wel stofjes gekocht, maar de stand is denk ik wel 50-50. De helft wat ik in de kast heb en de helft nieuw gekocht.

Ik zie nu sinds een week of drie her en der kleine gaatjes vallen op de planken... ik ga de goede kant op!! Hahahaha. Privé streef ik naar 100%, behalve een klosje garen dan, ritsen en knopen heb ik namelijk zat!

Ik ben benieuwd naar je aangepaste regels... Ik hoop over een jaartje of zo, mijn privégedeelte flink leegenaaid te hebben. Oeps werk aan de winkel!! Vannacht wel een ponnetje genaaid voor Kirsten, scheelt weer een lapje van ca. 0,5cm. dik/hoog in de kast.

Groetjes, Collie

Annette zei

knap hoor!!
Leuke stoffen staan er op je foto..

by Ieke zei

Oef! Knap hoor! Bij mij wil het nog niet zo lukken...

Wat de nieuwe regels betreft. Wat dacht je van: 'Voor elk nieuw lapje wat de kast inkomt, moeten er 2 oude lapjes uit?'