woensdag 16 februari 2011

give away:boekje uit 1982 kinderkleertjes maak ze zelf

Een boekje met 121 ideeeën om te breien en te naaien voor kinderen van 0 tot 7 jaar.
Dit boekje heeft beslist sporen van gebruik maar heeft ,in mijn ogen, nog aantrekkingskracht
Kijk zelf maar!
Inhoud van het boekje
Mijn favorieten:




















Belangstelling?
Vetel me wat je van het boekje vind.
groetjes Kronova



edit: de naaipatronen moeten zelf worden uitgetekend.
reageren kan tot 1 maart 2011
edit uitslag = 2 maart.

5 opmerkingen:

Isabelle zei

Wat een leuk boekje! De modellen op de plaatjes die je laat zien, zouden helemaal van nu kunnen zijn!

Groetjes, Isabelle

Annette zei

Wat een leuk boekje!!!
die teddybeer en spijkerrokje zien er echt geweldiguit!!

inge zei

ik doe graag mee...ben net aan het naaien gegaan voor ,ijn kleindochter...kan er vast veel uit halen :-)

sneksniltje zei

Ik was je blog een tijdje uit het oog verloren, gelukkig zijn er nogal veel linken op andere blogs naar jou. Wat ik van het boekje vind ? Zien er superleuke, handige kleertjes uit, en met een beetje hulp van mijn naaijuf zou dat wel lukken. Ook de breisels, zoals dat snoezige jasje voor die baby, ziet er goed haalbaar uit voor mijn breiniveautje. De jongste en de middelste van onze kinderen vallen nog in de maataanduiding, onze oudste niet meer. Wow, dat zou supertof zijn om dit creatieve boekje te winnen.

Anoniem zei

Wat schattig zeg!! Vooral dat gestreepte baby vestje; eens een keer andersom breien.
Ik geloof dat ik er veel ideen uit zou halen!!
Doei,
Jojo