donderdag 26 augustus 2010

borduurwerk

Als kind vond ik borduren erg leuk, vooral kruissteekjes.
In mijn tienerjaren heb ik zelfs een heuse merklap voor mijn moeder gemaakt.
Hoe ouder ik werd hoe minder tijd er voor het borduren overbleef.
Nadat mijn oudste geboren was maakte ik liever kinderkleding en het borduurwerk raakte een beetje vergeten.
Alleen in de caravan ligt er een borduurwerkje
voor de dagen dat het te veel regent om wat anders te doen.
volgens mij hebben we zulke dagen de laatste jaren
niet veel gehad want het borduurwerk is nog steeds niet af.

Wat dat betreft is mijn man fanatieker,
die heeft al twee huizen af en is nu aan een vuurtoren bezig.

En hebbben jullie ook (bijna) vergeten hobbies?

groetjes kronova

1 opmerking:

Annette zei

wat ene mooie werkjes.. Super mannenwerk... vergeten hobby's??? hoevele tijd heb je.... ik ben met veel te veel bezig en vind veel te veel leuk...