woensdag 7 april 2010

nog een re-fashion op de foto

Herinneren jullie je nog
dat ik vertelde dat
dit tuniek-jurkje niemand stond?

Nu is dat heel anders!!

Het onderste deel werd een leuk rokje
en vandaag kreeg ik eindelijk
( al was het niet helemaal spontaan)
medewerking om het eens te fotograveren.



En alles wat ik eraan gedaan heb is het afgeknipt
en voorzien van een naar binnen geslagen
biaisbandje.

En ja ik had het tuniekje in twee stukken geknipt


Het jasje liet ik al eerder zien
maar heeft nu ook nog bloemetjes op de mouwen
en een cijfer achterop gekregen.
Ik heb geprobeerd om het met de afwisselende zigzag
wat speelser te maken maar dat effect is niet geheel gelukt.
De twee voor tweede ronde
en de bloemetjes om het legergroen
wat liever te maken.

groetjes Kronova

9 opmerkingen:

Isabelle zei

Wat heb je dat leuk gedaan!! Het rokje staat je dochter echt heel erg mooi en het jasje is supergaaf! Vooral die 2 als 2e ronde vind ik heel leuk bedacht.

Groetjes, Isabelle

Titia zei

Wat ontzettend leuk is dat geworden zeg!

Julaba zei

Goed gelukt allebei en ook die 2 is leuk! Van de tweede ronde maar ook van één kledingstuk twee gemaakt.

Nicole Claudia zei

Wat een leuk rokje is dat geworden, zeg! Goed idee, een kledingstuk gewoon veranderen, zodat het wel gedragen wordt! Super!!

Groetjes, Collie

Annette zei

Wat is dat rokje leuk.... staat echt super ook.
Je jasje is heel stoer

Anoniem zei

ERg leuk zeg! En wat slim om zo kleding die je niet meer mooi vind, zo te veranderen!

groetjes judith
www.stitch4u.blogspot.com

Anoniem zei

nouja zeg ik werkte wel gewoon mee !!

MaBlog zei

Haha...moest even errug lachen om de reactie hierboven...

Wat een geweldig leuk rokje is het geworden (en het staat je erg goed Anoniempje ;-) ).

Jasje ook trouwens, helemaal goed! 2 voor de prijs van 1!

Unknown zei

wat een goed idee! dit vind ik altijd leuk te zien, zulke mooie oplossingen! leukleukleuk!
mijn dochter zucht ook altijd heeel diep als haar weer ens als model vraag ;)