woensdag 4 november 2009

November

November is niet mijn favoriete maand.
En meer zeg ik er niet over...

Daarin ben ik gelukkig niet alleen, je vind zelfs "recepten" op internet om de Novemberblues tegen te gaan.

Zelf dacht ik vandaag maar eens troost te zoeken bij mijn Pfaff.
Maar waar zal ik mee beginnen?
Het proefjurkje voor mijn kleine nichtje? want natuurlijk twijfel ik over de maat. Maatje 86 is heel wat anders dan de 152 die ik tegenwoordig maak voor mijn jongste.

Of zal ik een pyammabroek uit de nieuwe Ottobre naaien. Snel resultaat pept me vast wel op.


Natuurlijk kan ik ook aan de kussenhoesje voor de Tienerkamer beginnen. Die moeten zoet en vrolijk worden dat geeft vast ook een energiestoot.


Misschien is het ook wel een goed idee om alvast wat spulletjes voor een borduurwerkje bij elkaar te zoeken. Want dat is er ook nog steeds niet van gekomen. Het patroontje had ik via internet al gevonden nu de rest nog.
Baal er soms zo van dat gezinsleden voor de tv hangen kijkend naar programma's die ik niet leuk vind. Maar dan heb ik ook geen zin om alleen boven te gaan zitten. Dus leek me een borduurwerkje wel wat.


En dan ligt er nog de envelop van mijn vriendin die me wat patroontjes heeft gestuurd om eens een beginnetje te maken met Quilten. Een hele nieuwe bezigheid voor mij. Geen idee of het bij me past.


Nou aan de mogelijkheden zal het niet liggen nu alleen nog dat beetje energie dat ik op de laaste dag van Oktober nog wel leek te bezitten... Toen rende ik nog met 1 van mijn meiden door het bos.
Groetjes Kronova
Met dank aan mijn oudste dochter voor de foto's ;-)


edit: bijna vergeten dat ik ook nog een laura en zoe wil maken, en een nieuw voorbeeldtasje omdat de andere is gebruikt voor actie schoenendoos,
en
ik wil uitproberen of de ratzfatztas makkelijker te maken is voor kids
en
......
en
.......
zucht.

2 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Hahahaha, ik zit hier te grinneken achter mijn toetsenbord, want je lijkt mij wel. Ja maar eerst..., en als...., en, en, en, en, en honderden andere tussenwoordjes, duizend ideeën en uiteindelijk zit ik nog op mijn platte gat op de bank/stoel.... Hmm zou dat toch aan de maand november liggen? Kan ik eindelijk die de schuld geven aan dat wispelturige gedrag....!?! Grrr wordt ik af en toe van mezelf, maar ik ga zo meiske van school halen, stof knippen en dan de griepprik dus ik heb wel een doel vandaag!!!

Groetjes, Collie

Meanannie zei

Hé waar ken ik dat toch van? Oh ja...mezelf LOL

Zodra de klok een uur achteruitgaat slaat bij mij altijd de herfst/winter-blues toe.

Ik heb wel eens het gevoel dat ik pas weer "echt" ga leven als de lente komt. Ben vast een beer geweest in een vorig leven, lekker een winterslaap houden ;-)