donderdag 29 oktober 2009

volgend projektje


Mijn schoonzusje was op vakantie in Oostkapelle in Zeeland en nodigde me uit om een dagje langs te komen.

Vooral voor de gezelligheid en het strand........................... maar ook voor deze leuke winkel.

Heel veel leuke en mooie stofjes en heel veel bandjes en kantjes.

Mijn hart ging er echt sneller slaan. Heey was dat even lang geleden dat dat was gebeurd.


Mijn schoonzusje maakt geen kleertjes voor haar dochtertje maar had ooit eens verzucht: Als ik daar ben zou ik spontaan wat kopen.

Dus maakten we de afspraak dat zij wat zou uitzoeken en dat ik het voor haar zou maken.

En zo kan het gebeuren dat ik niet uwyh maar dat ik geen snipper stof heb gekocht.


Groetjes Kronova

3 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Wat leuk zeg! Ook voor je schoonzusje en haar dochtertje! Ik ben heel benieuwd wat voor lapje het is en modelletje wat je gaat maken!

Groetjes, Collie

lenteroos zei

Hoi Kronova,
toevallig ken ik dat winkeltje en daar ben ik een heeele grote fan van. Wat ik het allerleukste aan die winkel vind is dat er allerlei zelfgemaakte kledingstukken hangen met daarop de prijs als je het zo koopt en de prijs en benodigdheden als je de spullen meeneemt om het zelf te maken. Afgelopen zomer heb ik er een roze gehaakt hemdje gezien en daarvoor patroon en katoen meegenomen. Helemaal te gek!!! Het is bijna af, voor het eerst dat ik rozen heb gehaakt. Wat heel erg vervelend is, zijn de openingstijden van de winkel... Voor een dagje Oostkapelle moet je al heel vroeg vertrekken wil je nog voor sluitingstijd in de winkel zijn geweest.
Succes met je nieuwe projektje, ik zie het graag.
Groetjes,
Anneke.

Meanannie zei

Ik blijf het verschrikkelijk knap vinden dat je je nog steeds aan de UWYH houdt.

Wel lekker dat je nou even met nieuwe spulletjes mag spelen zonder iets te kopen LOL

Groetjes, Agnès