maandag 20 juli 2009

wat doe je aan je voeten??


Dochterlief heeft wel een hele bijzondere manier van schoenen showen vinden jullie ook niet?
Maar waar het om gaat is dat deze blauwwitte schoenen niet passen bij deze feestjurk.

Gelukkig vonden we in de plaatselijke schoenenwinkel een paar mooie bijpassende teenslippetjes in zilver.
Probleem opgelost.
Ik vroeg me wel af waarom een paar teenslippers in maat 36 zoveel kosten totdat ik zag welke naam er op gedrukt stond. Aleen daarvoor betaal je natuurlijk zo'n krankzinnig hoog bedrag.
Nou ja als ze er zuinig op is kan haar jongere zusje ze ook nog dragen en bovendien zou het me constant storen als ik de blauw/witte schoenen bij de jurk zag.
groetjes Kronova

3 opmerkingen:

rietjetoet zei

jouw dochter kan heel origineel poseren hihi...
mooi slippers, weet je zeker dat ze ze wil doorgeven en niet compleet gaat afdragen hihi

Sandra zei

Goede keus inderdaad, de slippers zullen er prachtig bij staan!

Groetjes, Sandra

Nicole Claudia zei

Hahaha, die hangt lekker de aap uit! En mooie slippertjes, voorzichtig op lopen, hoor! Hahaha, anders verdwijnt de dure naam op het zooltje, maar ze zijn wel heel mooi bij de feestjurk!

Groetjes, Collie