dinsdag 14 juli 2009

patronen voor zomerse top

nu hetzonnetje weer schijnt:
even wat links voor het maken van een zomertop.



Girls summer top

Betz white

Sew mamma sew

wie heeft er nog meer tips.
we zoeken patronen voor zomerse topjes of tuniekjes vanaf maat 164. ( geen rekbare stof)

edit: mijn "zoektocht" is voor een vriendin en haar 12 jarige dochter. In de bladen staan erg weinig patronen voor jonge meiden zoals zij. Of we zien ze over het hoofd dat kan natuurlijk ook.

groetjes Kronova

6 opmerkingen:

rietjetoet zei

ooh leuke topjes!!! vooral de laatste vind ik geweldig!!!
Wil je gratis tips?
Je kan bv een grote driehoekige shawl knopen tot haltertop...

rietjetoet zei

andere tip: neem het bovenste stuk van de Jola... lijkt me een leuke haltertop

Anoniem zei

klopt Rietje bovenstuk van de Yola geeft een leuke top.
Dat hadden we tijdens het passen van de proefjurk ook "ontdekt"
groetjes Kronova

rietjetoet zei

een patroon van mamudesign pakken? daar staat vaak hetzelfde patroon op voor kinderen en volwassenen... ergens daartussen moet de juiste maat toch zitten?

rietjetoet zei

ik denk dat je in de kleinste damesmaten moet gaan zoeken, of een patroontje vergroten...
de meeste gaan tot 164... (wel een paar leuke gezien op naaipatronen.nl)

kronova zei

Leuk dat je zo met ons meedenkt Rietje.
Zal de tips doorgeven aan mijn vriendin.
groetjes Kronova