maandag 9 februari 2009

prioriteiten en een gouwe ouwe.

Weer een grijze maandag. En een "drukke"week in het verschiet. Ik weet nu al dat ik deze week geen tijd zal hebben om achter de naaimachine plaats te nemen. De komende twee weken moet ik er nog hard aan trekken om mij pc cursus op tijd af te krijgen.

jammer maar helaas.

Of zal ik het advies van een oud leraar opvolgen? Werk elke dag een kwartier aan je project en moet je eens zien wat je aan het eind van de week heb bereikt!

Wat is nu een kwartier per dag? toch maar eens proberen dan?






Om het grijs van de maandag te verdrijven een foto uit het archief: juni 2004
We moeten er nu hartelijk om lachen, lekker knaloranje.
Zelfgetekend en natuurlijk ook zelfgemaakt: oranje linnen broek en een shirtje naar een roospatroon waarvan de hals veeeeeeel te ruim was geworden en waar we twee bandjes als schouderbandjes aan hadden gezet.
ik wens jullie allemaal een vrolijke en creatieve week toe.
groetjes Kronova

Geen opmerkingen: