donderdag 22 januari 2009

alweer een kraamkadootje


En alweer een groen broekje. :-)
Dit keer van een superzachte velvet.

Het patroon komt uit een wat oudere knippiebaby namelijk die van zomer 2006.
Door de lieve plooitjes in het voorpand valt het wat wijder. Onder aan de pijp zit een oprijgje waardoor het tunneltje met elastiek te zien is.


De achterkant heeft een pasje en twee kontzakken. En voor diegene die het label de laatste keer gemist hadden: Hier zit het!






Het toeval wil dat de baby's die er in mijn omgeving zijn geboren allemaal meisjes zijn die bovendien allemaal een naam gekregen hebben die begint met een M.


Vandaar ook dat de letter M heel subtiel is verwerkt in het stiksel op 1 van de zakjes. Helaas vind ik het erg moeilijk om goede foto's te maken (en dat niet alleen van de details).


Op de voorkant nog een klein plastiek labeltje. Pure vond ik mooi passen bij dit lieve, zachte groene broekje.


Zo en nu gauw verder met de overige zaken die liggen te wachten op mijn naaiplek. Zodra die weggewerkt zijn kan ik beginnen aan de zomer Tuolumne die ik al zo enthousiast heb geknipt.


groetjes kronova


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh die is superschattig! Mooi kleurtje ook ;)

Petra..

rietjetoet zei

mmm knuffelzacht precies, toch schattig he da klein spul... ik vind maatje 80 al zo groot hihi