dinsdag 9 december 2008

gekocht in 2008

Met een gerust hart kan ik nu al de balans op maken van 2008.
Uwyh ga ik het de rest van het jaar wel volhouden.

Al het hele jaar was mijn streven om zo min mogelijk stof te kopen en vooral mijn voorraad niet verder uit te breiden.
Ben ik hier in geslaagd? oordeel zelf.
In het voorjaar viel ik voor de mooie print van deze zwart/wit stof en nog steeds ben ik er helemaal weg van!

Mijn blazer heeft hem als voering gekregen en ik heb er onlangs een bijpassende tas bijgemaakt.



Verder kocht ik in februari een coupon paarse fleece voor de Bea en een muts.


Verderop in de zomer liet ik me verleiden door 0.90cm Bizzkids poplin silver flower á 4.50 euro de meter. En voor diezelfde meterprijs een 2mtr linnen/katoen dubbel face in de kleuren groen/grijs. (die dus wel in de voorraad zijn verdwenen)



Voor de blazeropdracht kocht ik zwarte stevige katoen waar ik nog genoeg van over heb om er een broek bij te maken.
En natuurlijk de mooie groene jeans voor mijn examenopdracht waar ik later deze twee babybroekjes uitgehaald heb.

Als dessert kocht ik nog een metertje rose en wittte Stenzo taartjes stof.

En sinds 1 augustus van dit jaar is daar niets meer bijgekomen!
En daar ben ik best tevreden mee.
groetjes kronova

Geen opmerkingen: