zondag 9 november 2008

kadootje voor Dikke Mik


Dikke mik is de bijnaam die ik aan een babytweeling heb gegeven. Dikke Mik is afgeleid van hun namen en betekent dat ze heel erg close zijn met elkaar.

Voor hen mocht ik namens mijn dochter een kadootje maken.





Het zijn twee broekjes geworden, geknipt uit de stof die ik over had van mijn examen. En toen dat niet genoeg bleek voor beide broekjes heb ik mijn examenwerkstuk ook maar verknipt.




De stof is een superzachte jeans en heeft een prachtige groene kleur. Die helaas op de foto niet zo mooi overkomt als in het echt.


En omdat ik toch lekker bezig was met uwyh heb ik ze niet ingepakt in kadopapier maar de laaste snippers en een stukje band gebruikt om voor beide nog een kadozakje/luierzakje/knikkerzakje te maken.





groetjes Kronova

Geen opmerkingen: