dinsdag 18 november 2008

HOERA tis een MEISJE


Aangezien de kaartjes hier inmiddels zijn aangekomen denk ik dat ik jullie wel trots mag melden dat ik weer tante ben geworden.

Afgelopen vrijdag 14 november is mijn lieve kleine nichtje geboren.

we hebben haar al mogen bewonderen en het is een schatje.
Haar grote zus heeft haar met veel enthousiasme aan ons voorgesteld.

Dus Tante kan haar hart ophalen en nog wat lekker meisjesachtigs maken.
Voor het babykamertje had ik in opdracht al een speelgoedzak mogen maken maar helaas is de foto daarvan tijdens de pc-crash tenonder gegaan.
Evenals...ach laten we daar maar niet meer aan denken.
Ik ben weer voorzien van een foto van de speelgoedzak zoals jullie hierboven kunnen zien.

Inmiddels liggen er al een paar stofjes op mijn tafel die erg geschikt zijn voor een meisje. Maar meer kan ik echt niet zeggen want de kersverse moeder van twee leest hier regelmatig mee.
groetjes Kronova

Geen opmerkingen: