vrijdag 14 november 2008

alweer geen pc


Voor de tweede keer binnen een jaar is onze pc stuk. Volgens mij heeft hij dit keer definitief de geest gegeven. Voorlopig moet ik me behelpen met de pc van 1 van de kids. Die op een draadloos netwerk staat maar er ook telkens uitknalt.

Balen want nu ben ik een heleboel mailadressen kwijt, ik zal mijn lijstje favorieten weer van vorenaf aan moeten gaan opbouwen, om maar niet te spreken over al die verloren foto's van de afgelopen maanden en al het huiswerk van mijn online cursus.

En dom dom dom natuurlijk de afgelopen maanden vergeten een backup de maken.

vorige keer zat ik,geloof ik, 4 weken zonder pc ben benieuwd hoelang het dit keer gaat duren.


Als ik nu alle tijd die ik overhoud eens ga besteden aan het naaien dan heb ik straks in iedergeval wat te showen.

En misschien heb ik dan ook eens tijd om al mijn lapjes te verhuizen van hun kartonnen dozen naar een kast.

En dankzij een aardige lezeres en wat Sanchopower kan ik straks ook aan de slag met wat kleding voor Ken.


don't worry, be happy


groetjes Kronova


1 opmerking:

Anoniem zei

'k Zal je nog missen!
Maar succes met naaien en tot gauw!
grts margriet