maandag 27 oktober 2008

niet minder dan

35 lege klosjes heb ik in een envelop kunnen doen voor een goed doel.
niet te geloven.
Er stonden een heleboel bijna lege klosjes van gangbare kleuren en die heb ik gisteravond eens allemaal op een spoeltje gezet.

Bovendien stonden er nog wat doosjes met vanalles en nog wat te wachten om te worden uitgezocht. Voor de naailes maakte ik voor elk project een nieuw doosje met fournituren. Het laatste jaar volgden de opdrachten van de les zo snel op elkaar dat ik nooit meer de moeit heb genomen op de doosjes leeg te maken. Ik nam simpel een nieuw doosje.

In de doosjes vond ik nog meer (bijna) lege klosjes zo kwam het totaal op 35 stuks.
Waarvan dus 9 daadwerklijk opgemaakt tijdens de uwyh.
En als ik nu naar het garenrekje kijk zie ik nog steeds geen enorme lege gaten.
Wel word het tijd dat ik de klosjes weer eens netjes op kleur sorteer voor een beter overzicht.

Maar wees gerust voorlopig kan ik nog echt vooruit met de resterende klosjes.

groetjes Kronova

Geen opmerkingen: