dinsdag 21 oktober 2008

ben benieuwd

hoe het deze dames de komende tijd vergaat bij hun UWYH.



Zelf ben ik aan een opdracht begonnen waar ik niet het goede kleur garen voor heb. Je snapt eigenlijk niet dat dat mogelijk is er staan toch genoeg klosjes.




Als het voor mezelf was zou ik gewoon een andere kleur kiezen maar nu moet ik toch echt naar de stoffenwinkel! Even al mijn moed verzamelen want ik mag straks natuurlijk alleen met een klosje garen naar buiten wandelen.

dit moet me toch inspireren om door te gaan! bijna 10 lege klosjes.


Weet iemand of deze nog steeds ergens worden ingezameld voor een goed doel??


zo niet dan kieper ik ze binnenkort in de vuilnisbak.


groetjes Kronova


Het is gelukt hoor, nou ja bijna. Behalve een klosje garen heb ik nog een zeepje meegenomen. Sinds kort verkopen ze ook allelei leuke hebbedingetjes en zeepjes in de plaatselijke stoffenwinkel. Het zeepje was voor het Frankrijk-project op de basisschool waar mijn dochter de stad Marseille kreeg toegewezen.

Geen opmerkingen: