vrijdag 26 september 2008

uitleg uwyh


Grappig dat wat voor de ene gesneden koek is voor de ander vragen oproept.
UWYH is de afkorting voor use what you have wat vertaald betekend gebuik wat je hebt.
Nu probeer ik dit al een tijdje vol te houden omdat er genoeg stofjes liggen die het verdienen om ook eens tot een kledingstuk omgetoverd te worden. Voor nieuwe stofjes heb ik eenvoudig weg geen plaats meer.
Ieder zal wel zijn eigen redenen hebben om te uwyh-en maar hier vind je in iedergeval een heleboel werkstukken.
Voor mij beperkt het zich tot mijn hobby maar je kunt hier natuurlijk een levensstijl van maken.
Vergt in iedergeval een heleboel creativiteit!

groetjes Kronova

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien kun je de/een link laten openen in een ander veld. Nu ben ik iedere keer je blog kwijt als ik de link sluit.

Garoetjes van Jip, je weet wel....

VANMARIEKE zei

Ohhhhhh, mag ik alsjeblieft weten waar die leuke uilenstof vandaan komt????