woensdag 27 augustus 2008

Use what you have

De maand Augustus had ik uitgeroepen tot mijn persoonlijke uwyh maand. Maar omdat ik er niet aan toe kom om ook daadwerkelijk iets te maken is dat natuurlijk wel heeel erg makkelijk.
Met het eind van augustus in zicht heb ik besloten nog maar even door te gaan.

heb mezelf de volgende regels opgelegd:

* 100% uwyh wat betreft de stoffen

* 100% uwyh wat betreft patronen en patroonbladen.
( gelukkig heb ik een abo op knipmode, de knippie en ottobre)
heb nu enkel nog een abo op de ottobre
* 50% uwyh op garen en fournituren.
50% betekend voor mij dat ik eerst zal zoeken wat ik heb of zal denken over bijvoorbeeld een alternatieve sluiting. Maar ik zal geen fournituren kopen enkel en alleen mijn voorraad aan te vullen.

En jullie mogen me hier op de vingers tikken als ik de fout in ga!

groetjes kronova

Geen opmerkingen: