vrijdag 29 augustus 2008

Dilemma

Ben ik nog maar 27 dagen bezig met UWYH gebeurd er het volgende:

De plaatselijke stoffenzaak belt op dat er een Trndz voor me ligt gereserveerd.
Oei helemaal vergeten dat ik op het lijstje sta.
Eerder lag de bizzkids altijd voor me klaar, maar aangezien mijn meiden daar te groot voor worden heb ik dat afgezegd. Maar blijkbaar kom ik wel nogwel op het trndz lijsje voor.
Wil de stoffenzaak niet voor het hoofd stoten want dit is natuurlijk een prima service.
En eigenlijk vind ik dat als ik iets laat reserveren het ook af moet nemen.
Maar hoe doe ik dat zonder dat ik mijn eigen UWYH regels overtreed???

kortom een Dilemma

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gewoon ophalen! :) Is toch al afgesproken voor je UWYH begon... ;)
Succes en groetjes

kronova zei

Zo had ik het nog niet bekeken Jana. :-)
heb al meer opties bedacht. Zoals hem kado vragen. Maar hoe ik het ook doe het voelt als valsspelen.
groetjes kronova