donderdag 14 augustus 2008

aanvulling


Een award krijgen is natuurlijk leuk maar het schept ook verplichtingen. Namelijk de award weer doorgeven aan medebloggers.
Door de vakantie loop ik een beetje achter de muziek aan en zijn veel van mijn favoriete blogs al genomineerd.
Zoals de blog van deze dame van mijn creaties die precies weet wat bij haar past.
of de blog van Inge die laat zien dat een maatje meer geen probleem hoeft te zijn.
Door hen durfde ik het aan om ook foto's van mezelf te plaatsen.

Ook deze blog kan ik van harte aanbevelen: Sigrid-sewing projects ( in het engels)
Hier word ontzettend veel zorg en aandacht aan een kledingstuk en de pasvorm gegeven.

En dan is er een heel rijtje blogs die ik allemaal even graag lees omdat ieder op zijn manier lekker bezig is en leuke dingen maakt die me regelmatig inspireren.
* door het oog van de naald ( naam van het blog klinkt al spannend toch?)
En dan nu mijn nominatie van drie blogs die naar mijn weten nog geen award hebben en die ook zeker verdienen!
* vrolijk het blog van karen was één van de eerste die ik ooit las. Karen ik hoop dat je je pech snel weer te boven zult zijn en dat we weer vrolijk verder kunnen lezen in je blog.

* knutsel de prutsel
Er staan nog heel wat leuke kledingstukken op haar wil ik maken lijste dus dat beloofd ook nog wat voor de toekomst.

* mablog heeft ook mooie kleding voor jongens (en mannen) zoals de broek uit de Ottobre Nr3 Zomer 2008, model 30, die ik erg mooi vind.

groetjes kronova

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeetje, wat leuk! Dankjewel voor de nominatie :)

En nu maar eens uit gaan vogelen wie ik nog kan nomineren, haha. Dat wordt zoeken.

Nogmaals bedankt, hoor!

Anoniem zei

Hallo Kronova,
Ik heb net heel veel interesse op je weblog gelezen en zou ik je een vraag mogen stellen?
Voor mijn dochter was ik enthousiast begonnen om een tuniekblouse te naaien van voilestof. Nu ben ik eindelijk zover dat ik de delen in elkaar kan zetten met de naaimachine maar welke steek ik ook probeer, de stof krijg ik niet mooi strak genaaid. Nu hoorde ik van iemand om het eens met vloeipapier te proberen. Dit heb ik zelf nog nooit gedaan en nu hoop ik eigenlijk, zou jij me daar meer over kunnen vertellen hoe ik dat ga aanpakken?
Hartelijke groeten en nog veel succes met je blog en coupeusewerk!
silmarillon@zeelandnet.nl
margreet lucasse