maandag 16 juni 2008

nog 2 nachtjes slapen

Ben nu aan het aftellen tot de eerste examendag. Mijn tas is al bijna helemaal gepakt dus dat zit wel goed. Het enige wat ik voor woensdag nog moet doen is een paar foto's plakken maar die moeten nog wel even worden opgehaald bij de Hema.

Voor de tweede examendag van volgende week woensdag is nog niet alles klaar.
Ben vandaag een halve dag bezig geweest om mijn verslag van de examenstukken in elkaar te steken. De meeste tekst had ik vorige week al geschreven maar nu moeten er nog foto's bij. Het moet nog een beetje een geheel worden zeg maar. Sommige foto's zijn niet zo mooi geworden dus die moeten nog een keertje overnieuw.
Hopelijk wil mijn man me hier bij helpen want hij is van de foto's en ik meer van de kiekjes.

groetjes kronova

Geen opmerkingen: