maandag 30 juni 2008

nog 1 keer alles op een rij

hoewel het herenjack mijn persoonlijke favoriet was scoorde hij niet de hoogste punten. Maar wees gerust het jack was nog altijd goed voor een 8.3
De blouse was mijn tweede favoriet en scoorde op het examen maar liefs een 8.8
De klasieke broek lijkt heel eenvoudig maar herbergt wat addertjes onder het gras, gelukkig had ik de addertjes op tijd gevonden zodat ik hiervoor nog een 8.0 kreeg.

De galajurk vond ik absoluut de minst leuke opdracht (toen ik er aan moest beginnen) maar hij zit wel het beste inelkaar en hiervoor heb ik dan ook een 9.1 gekregen.
Op de examendag werd het geheel natuurlijk netjes gepresenteerd met bijpassende schoenen, sieraden, vestje e.d. Helaas zijn hier geen foto's van. De klasieke broek was netjes opgeperst door de stomerij ivm de vouw middenvoor en alles zag er nog net een beetje beter uit als op deze foto's.
het eindcijfer op mijn lijst is dan ook een mooie 8.
groetjes kronova




1 opmerking:

Sandra zei

Wat een prachtige kledingstukken allemaal. Je hebt er heel hoge cijfers voor gehaald, begrijpelijk, alles ziet er keurig uit!

Groetjes, Sandra