donderdag 26 juni 2008

geslaagd.


De tweede examendag was gisteren bepaald geen eitje. De dag begon om half 9 met het showen van onze kleding. Wat ik op zich al best spannend vond.

Om 9 uur mochten we aan de opdracht beginnen; het in elkaarzetten van de kinderbroek die we die week daarvoor hadden moeten tekenen.

van half 1 tot 1 hadden we een gezamelijke lunch en daarna hadden we nog de tijd tot 4 uur.

Dat betekende stressen in een race tegen de klok want wat niet af was kan niet beoordeeld worden en dan heb je voor dat onderdeel een 0. Niet alles ging naar mijn zin maar tijd om iets uit te halen en overnieuw te doen was er niet. Aan het eind van de dag bleef ik achter met een ontevreden gevoel want ik had iets ingeleverd dat niet aan mijn eigen eisen voldeed.


Gelukkig leg ik de lat voor mezelf altijd lekker hoog.

Vandaag was er dan het verlossend telefoontje: Geslaagd.
mijn familie is trots op me een heeft de boel hier al versierd terwijl ik even weg was.
groetjes kronova

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Geweldig wat fijn voor je, nu even lekker genieten.

Anoniem zei

anoniem was dus Margriet. Maar anders lukt het niet sorry.

kronova zei

Bedankt voor de felicitaties Margriet.
Dat genieten komt zeker goed.
Nu kan ik eindelijk weer eens die dingen gaan maken die ik het liefste doe: Kinderkleding
groetjes Kronova

Sandra zei

Gefeliciteerd! Geweldig hoor, een hele prestatie!