woensdag 23 april 2008

werk van deze week

Deze vage foto is de toestand van mijn "galajurk" op dit moment. Maar de blinde rits zit erin! Heb nog wat met de bovenspanning gespeeld en toen lukte het. Nu eerst op zoek naar bijpassende schoenen en daarna enkel nog de jurk van een zoom voorzien. Wij ( duo op- en uit-) zijn nog steeds met de woonkamer bezig. De vloer is klaar, evenals het plafond en de helft van de muren. Nu is deze hoek van de kamer aan de beurt. Het liefst had ik deze haard erUIT gesloopt maar die klus is te groot voor dit moment. Nadat de bank op de stort is beland hebben we een nieuwe gekocht en dit is hem dus geworden!
Nee hoor. Grapje. Dit is het werkstukje van onze dochter die toevallig op school het thema meubels had. Miniatuurbankje gemaakt van schuursponsjes, houten kralen en een lapje stof uit moeders voorraad. Klasgenoten waren maar wat jaloers op de enorme stoffenvoorraad waaruit onze dochter thuis kon kiezen. Zo heeft mijn stofverslaving toch nog nut.


En ondertussen ben ik nog steeds bij het hoofstuk kraag. Deze kraag ligt inmiddels in de prullenbak maar ook de nieuw gemaakte kraag krijg ik met geen mogelijkheid opgezet. Wacht ook nog even met het knippen van mijn blazer totdat ik alle knelpunten uit het patroon heb gehaald.
Groetjes Kronova

Geen opmerkingen: