woensdag 9 januari 2008

vragenlijstje


Dit lijstje met vragen gaat rond in de verschillende bloggen en Ruby van http://koelcreations.blogspot.com/ stuurde het naar mij.

Een uitdaging die ik niet uit de weg wil gaan.


1 Beroepen die ik heb gehad.

- ooit werkte ik in een DHZ zaak.

- tegenwoordig ben ik al heel wat jaren oppasmoeder.


2 Films waar ik geen genoeg van kan krijgen.

- kijk zelden een film twee keer, als je hem 1 keer gezien heb ken je hem toch??


3 plaatsen waar ik gewoond heb.

- woon nog steeds in mijn geboorteplaats.


4. Favoriete tv programma's

- Csi

- project Runway


5. Favoriet eten:

- stampot

- bruine boterham met kaas

- chocolade


6. website's die ik elke dag bezoek.

- diverse blogs

- klick und Blick


7. Plaatsen die ik graag zou willen bezoeken

- Parijs

- Londen


8. Favoriete kleuren:

- zwart

- rood



9. Namen die ik mijn kinderen graag had gegeven:

- Hidde

-Thijs


Nu komt het moeilijkste het doorgeven van het lijstje. Geloof dat alle blogs al voorzien zijn.

mag ik daar nog even over nadenken???


groetjes Kronova

Geen opmerkingen: