maandag 2 april 2007

maandag wasdag

Na al het feesten van de afgelopen week is het nu tijd voor de dagelijkse klussen.
De Was. Vroeger kon men die blijkbaar in 1 dag verwerken maar dat lukt mij dus echt niet meer. Bijna dagelijks draait mijn machientje. Tijdens het wassen gaat er ook wel eens iets fout. Een rode sok bij de witte was bijvoorbeeld.
vorige week had ik ook zo'n akkefietje, hoewel het niet mijn schuld was. Die leuke rode stof met witte bolletjes was dus niet kleurvast en ik eindigde dus met een lap rode stof met rose bolletjes. Balen want deze stof was voor een opdracht. Na enig speurwerk op internet vond ik bij de stoffenkraam gelukkig nog een vergelijkbare stof. Met angst en beven zat ik voor de wasmachine te wachten. Het spoelwater (met azijn) werd wel aardig rose maar de witte bolletjes bleven dit keer gelukkig gewoon wit. PFFF was dat even spannend.
en ik maar denken dat het huishouden saai was.
groetjes kronova

Geen opmerkingen: