maandag 5 maart 2007

simpel??? getailleerde zwarte bloes


Vanmorgen ben ik er eens rustig voor gaan zitten om deze bloes nu eindelijk eens af te maken. Volgens de planning had hij al maanden af moeten zijn maar dingen bleven tegenzitten.
Ik had de bloes zelfgetekend en bij het eerste passen was hij te krap. (kwam door de stofkeuze) Na een ochtendje spelden en rijgen zat hij dan toch precies goed. Het inelkaar zetten verliep ook niet zo vlotjes als gewenst en door mijn andere huiswerk kwam hij telkens onderaan het prioriteitenlijstje. Als klap op de vuurpijl ging het tenslotte nog mis bij de knoopsgaten toen mijn machine ermee ophield en er na het uithalen een gaatje in bleek te zitten.



maar sinds vanmorgen zie je daar gelukkig niets meer van. Met veel geduld heb ik een nieuw knoopsgat gemaakt over het gaatje. Tenslotte heeft het me 8 pogingen gekost om de vijf knopen precies, maar dan ook precies, op de goede plaats op te zetten.
En als je nu denkt dat ik heel erg blij ben met mijn bloes dan heb je het mis. Oké als hij straks opgestreken is en alle draadjes en pluisjes zijn verwijderd ziet hij er keurig uit! Maar: Ik ben inmiddels meer dan 10 kg afgevallen en nu is ze te groot.
Gr kronova

Geen opmerkingen: