maandag 15 januari 2007

Grrr naaimachine kapot.

Het zal je maar gebeuren net bij het laatste knoopsgat gaat mijn machine aan de onderkant enorm lussen. De bovenkant ziet er prima uit maar de onderkant is 1 knoop. Met veel geduld alles uitgehaald maar de stof van de bloes is stuk gegaan. Dat opzich is al erg genoeg, maar misschien nog wel te redden als er een nieuw knoopsgat over word gezet. Maar het ergste vind ik dat mijn machine nu kapot is. Ik heb wel al de losse draadjes uit het spoelhuis gehaald maar dat mag allemaal niet baten. En als klap op de vuurpijl is de naaimachinehandel voor een aantal weken dicht.

Ik heb nog altijd mijn oude naaimachine dus helemaal zonder zit ik niet maar die maakt helaas een heel ander knoopsgat.

groetjes Kronova

2 opmerkingen:

Wahmama zei

Ik heb dat soms ook en dan helpt opnieuw inrijgen soms.

Vervelend he, kapotte machines, ik was ook al helemaal in paniek deze middag :)

kronova zei

Helaas opnieuw inspannen helpt ook niet. Er zit niets anders op dan heeeeeel veel geduld te hebben